vineri, 2 ianuarie 2015

Utilizati remarketing-ul in campaniile de publicitate online

         Nimic nu se pierde, totul se transformă, chiar şi în spaţiul virtual. Cu totii vrem sa investim cat mai putini bani in publicitate si sa obtibem cat mai multe rezultate concretizate in conversii. O campanie de remarketing le poate fi de folos utilizatorilor de internet care deţin un magazin online şi nu vor să piardă utilizatori importanţi care au ajuns pe site, dar nu au făcut o conversie (adica au intrat pe site, au vazut produsul/produsele insa nu au efectuat o achizite). 
         O campanie de remarketing necesită multă atenţie şi o misiune clară. Un vizitator care nu şi-a finalizat astăzi comanda, poate fi readus pe site cu ajutorul Google Adwords, prin serviciul de remarketing.
            Un mare plus al campaniilor de remarketing este oferit de faptul ca vizitatorii care nu au efectuat o conversie pot fi targetati cu reclame ale site-ului dvs pana la 30 de zile.
            Şi bloggerii abordează campaniile de remarketing. Există nenumărate exemple care investesc puţin, dar câştigă cu cap. 
Ce câştigă? Vizite şi afişări. În rândul bloggerilor, pasiunea stă înaintea banilor. Printre textele scrise de către bloggeri, se mai găsesc în mod răzleţ, link-uri de afiliere şi bannere infime, care, după noroc, pot aduce câştiguri modeste.
            Remarketingul aduce îmbunătăţiri în rândul produselor care prezintă un interes scăzut pentru piaţă. După ce mi-am cumpărat un aparat contra tantarilor de pe un site care foloseşte metoda remarketingului, am nevoie si de pastile de tantari.. Astfel, pentru o perioadă de timp, pe site-urile care afişează reclame voi putea găsi sugestii relevante în legătură cu achiziţiile mele viitoare. Daca as cumpara aparatul de tantari de pe un site care nu foloseste remarketing-ul sansele ca sa mai intru pe acelasi site pentru a cumpara si pastile de tantari ar fi foarte reduse.
            Campania de remarketing are capacitatea de a-i reduce in siteul tau pe cei care te-au vizitat. Va fi mai usor sa-i fidelizezi deoarece nu viziteaza pentru prima data site-ul.
            Intr-un site de vanzari online (din testele mele) pretul unei conversii scade cu aproximativ 50%. Este mai probabil sa iti cumpere un utilizator care deja iti cunoaste oferta decat utilizatorul care acceseaza pentru prima data magazinul tau.
             Reputatia marcii tale creste! Utilizatorul poate sa creada ca iti permiti sa ai un buget imens de promovare din moment ce ti-ai pus publicitate pe tot Internetul.
            Se pot maximiza incasarile prin tehnici de vanzare incruciasata. De exemplu putem sa le recomandam celor care au cumparat un laptop de 13 inci sa cumpere si o geanta pentru acest laptop.
GHID DE IMPLEMENTARE REMARKETING
1.    Se sincronizeaza google analytics cu google adwords
2.    Se modifica codul de tracking google adwords dupa indicatiile oferite de Google.
3.    Se creeaza bannere in cele mai populare forme din reteaua Google Display: 728x90px, 160x600px, 300x250px, 468x60px.
SFAT: bannerele statice au rata de click mai mare decat bannerele animate (in format flash).
4.    Dupa ce lista de remarketing va avea mai mult de 100 de vizitatori, campania de remarketing va incepe sa ruleze, intre timp va sta in stand by.

            In cazul in care vrei o strategie de remarketing mai complexa, poti limita includerea in audienta doar a persoanelor care provin dintr-un anumit mediu de promovare (de exemplu din Facebook / Linkedin) sau doar pe cei care au indeplinit o anumita actiune pe siteul tau (de exemplu cei care au comandat in magazin mai mult de 500 lei sau au cumparat un anumit produs sau nu au cumparat deloc). Sper ca te-au ajutat sfaturile mele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu